Google

Tuesday, February 3, 2009

Stress gilerrr aku hari ni...

hari ni stress giler sya, pening kepala..
walaubagaimanapun sya tetap ambik gambar...huhuhu
ini la keadaan meja sya...yg dah berserabut..
pening².....mcm dah nak pecah kepala..bantu la sya.. huhuhuhuhuhuhuhuhuhuuuu.....(tetap ambik gmbr)
  • erm...pening kepala, kalo tak de keja pun mcm lain mcm je, ada keja pun susah juga..mcm mana la nak ringan kn keja ni...bengang sya...(sambil pegang kepala yg tengah berdenyut²)

6 comments:

target='_blank'>aDuKa said...

cik eyma buat ape tu sampai pening2..?

target='_blank'>starznews said...

ahahahhha.. relex.. everybody got a stress bah.. just take a little bit of your time to enjoy, stress will gone..

target='_blank'>En. PeRD said...

btol tu.. biler x de kerja bosan giler...
tapi biler ader kerja sampai pening kepala nak settlekan... sabar je la..

target='_blank'>*EyMma* said...

ye la....adui...

target='_blank'>Signorina Syima said...

emma, kamu tak comel siot pakai spek.. macam proffesor sudeh...

relax la... jgn tension2.. nanti lekas tua, lagi serupa macam prof..

target='_blank'>*EyMma* said...

prof...wkakwakkwak :D mmg prof pon..
heheheee..tak de la..terpaksa guna time skrg ni..coz tak nmpk tgk computer...nak wat cam ner syima..huhuhu