Google

Thursday, November 13, 2008

PASTIKAN SAHABAT BARU KAMU ITU.......... BOLEH BERKONGSI APA SAHAJA:

  • Individu dari kategori ini ternyata sanggup mengetepikan krisis yang sedang dialaminya demi seorang sahabat. Tetapi jangan pula kamu mengambil kesempatan atas kebaikannya. tak baik tau......
MEMAHAMI
  • Kamu boleh menerima & mendengar nasihat & pandangan yang diberikan dengan hati terbuka. Nasihat yang diberikan juga amat menyakinkan kamu! individu in wajar kamu dampingi sebagai "Sahabat Sejati!"
PROFESIONAL
  • Ketika kamu sedang mengalami kisis dalam percintaan, si sahabat datang menghampirimu dengan memahami situasimu. Dia cuba memberi nasihat dengan Meletakan dirimu dalam dirinya. Nasihat & pandanganya itu ternyata tidak mempunyai unsur berat sebelah dan sekali gus tidak meletakan kesilapan pada mana-mana pihak! jelaslah bahawa dia sahabat yang Profesional & Wajar kamu dampingi.
JUJUR
  • Setiap kali ada yang tak kena dengan penampilanmu, dia akan menegurmu & bijak. Ternyata dia ingin melihat kamu tampil "cantik" sepanjang masa. Dari teguran dan komen yang diberikan itu ternyata membina. Kamu boleh menerima dengan hati yang terbuka. So Sikap seperti ini wajar di jadikan sahabat.
HAPPY GO LUCKY
  • Keramahannya sentiasa menyenangkan setiap orang yang berada di sekelilingnya! Dia sentiasa berada dalam keadaan Ceria. Jadi jelas la dia sahabat yang Happy Go Lucky dan wajar kamu dampingi .

0 comments: